Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dostawa i płatności

Ile kosztuje dostawa?

W zależności od wybranej formy dostawy:

1. Przesyłka kurierska DHL o wadze do 32kg  - 16,60 zł.

2. Przesyłka Pocztą polską (w zależności od gabarytów i wagi paczki) - od 9,50 zł (paczka ekonomiczna o wym 30x50x60cm do 1 kg)

(po dodaniu produktu do koszyka, pod wartością towaru każdorazowo wyświetlany jest koszt dostawy jaki będzie dodany do zamówienia).

3. Paczka InPost - 9,90 zł (maksymalny wymiar paczki 41x38x64cm).

4. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze "Pobranie" naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 5,00 zł.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Czy jest możliwa dostawa poza granicami Polski?

Tak, wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów Unii Europejskiej (UE).

Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania (Anglia), Włochy.

Koszt wysyłki przesyłki kurierskiej UPS o wadze maksymalnej 25kg do krajów Unii Europejskiej wynosi 75,00zł.

Formy płatności z pozycji 1 i 2 gwarantująca najszybszą wysyłkę i dostawę.

1. Za pomocą szybkich płatności internetowych obsługiwanych w trybie on-line przez system płatności elektronicznych Dotpay w formie szybkiego e-transferu, przelewu internetowego, płatności kartą kredytową Visa i MasterCard i wielu innych. Pełna lista dostępnych płatności jest widoczna w trakcie składania zamówienia po wybraniu opcji "płatności elektroniczne (Dotpay)" (przedpłata).

2. Szybkie płatności internetowe w trybie on-line w usłudze "Pay-by link" i "Płatności Shoper".

Banki dostępne w usłudze "Pay-by link":

mTransfer - mBank; Inteligo - PKO BP; Bank Pekao; Bank PKO - IKO; Bank PKO- IPKO; Bank Pekao- PeoPay; VOLKSWAGEN BANK - POLSKA; Bank Zachodni WBK; BNP PARIBAS; Pocztowy24; Deutsche Bank; SGB Bank SA; GET IN BANK; Credit Agricole; ING; Bank BGŻ; Raiffeisen Bank Polska; Eurobank; Millennium BANK; BOŚ Bank; Citi Bank Handlowy; Alior Bank; PBS Bank; NET - Bank; Express; Toyota Bank; PLUS Bank; T-Mobile - Usługi bankowe

Karty płatnicze, dostępne w usłudze "Płatności Shoper"

  • Visa 
  • Visa Electron 
  • MasterCard 
  • MasterCard Electronic 
  • Maestro

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie uzyskania pozytywnej autoryzacji.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Rozliczenia płatności online (Płatności Shoper i Pay-by link) przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

platnosci_shoper


3. Tradycyjnym przelewem (przedpłata) na rachunek sklepu w BZWBK nr konta: 94 1090 2590 0000 0001 3097 8569.

4. "Za pobraniem" gotówką przy odbiorze.  

Kiedy są wysyłane zamówione produkty i jak długo trzeba czekać na dostawę?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów towar wysyłamy codziennie w dni robocze w ciągu 24 godzin od zaksięgowania należności na naszym koncie.

Towary zamówione w dni wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.

W przypadku zaksięgowania należności do godziny 10:00 przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia.

Deklarowany termin dostawy to 24 godziny od daty nadania w przypadku przesyłek kurierskich i pocztowych priorytetowych. Czas ten może się wydłużyć w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

Jak długo trzeba oczekiwać na zaksięgowanie wpłaty?

W zależności od wybranej formy płatności.

Najszybsza weryfikacja płatności (maksymalnie kilkanaście minut) jest w przypadku płatności internetowych obsługiwanych za pomocą systemu Dotpay dostępnego w naszym sklepie. 

Tradycyjny przelew jest księgowany najczęściej w ciągu 24 godzin ale może to potrwać nawet 2 -3 dni robocze.

Nasze konto sprawdzamy codziennie przed południem.

Czy można monitorować status zamówienia i przesyłki?

Przesyłki kurierskie można monitorować na stronie DHL za pomocą numeru listu przewozowego, który wysyłamy wiadomością e-mail po nadaniu przesyłki.

Dodatkowo stan realizacji zamówienia można sprawdzić pod adresem wysyłanym w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Uwaga!

Prosimy w przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego o sprawdzenie przed odbiorem stanu przesyłki. W razie uszkodzenia towaru prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody i skontaktowanie się z nami pod nr 509 233 793 lub 609 118 061 ewentualnie pod adresem mail: zinnej.bajki@o2.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl